Brak produktów w koszyku
Wróć do sklepuZgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 ( Dz.U. 2014 poz. 827) – przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) w ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupionych rzeczy bez podania przyczyny.
Jeśli z jakiegoś powodu nie odpowiada Ci zakupiony produkt (kolor, wzór, rodzaj materiału) to odeślij go do nas jak najszybciej na adres wskazany poniżej.
Jak szybko dokonamy zwrotu środków oraz jaką metodą?
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Zwrot środków następuję na Twoje konto wskazane w formularzu zwrotu lub za pomocą bramki płatniczej.
Jeśli zdecydujesz się na zwrot towaru wypełnij poniższy -> formularz <- i wraz z towarem odeślij go na adres :
Adres firmy:
OM VIBE Joanna Banaszkiewicz
ul. Noakowskiego 26/33, 00-668 Warszawa
Koszt zwrotu (przesyłki) spoczywa na Tobie i Decasadecor.pl nie oddaje Ci tego kosztu.
Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
Jeśli masz pytania to skontaktuj się z nami poprzez email shop@decasadecor.pl.
W trosce o Twój czas mamy dla Ciebie możliwość łatwego zwrotu zamówienia z serwisem furgonetka.pl.
Aby nadać zwrot skorzystaj z poniższego linku:
Wszystkie warunki zwrotów są takie same dla samodzielnego nadania jak i skorzystania z serwisu Furgonetka.pl. Więcej informacji o zwrotach z serwisem Furgonetka.pl możesz przeczytać: Polityka zwrotów z serwisem Furgonetka.pl
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku, gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail: shop@decasadecor.pl lub drogą pocztową na adres Noakowskiego 26/33, 00-668 Warszawa
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny – szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu